úterý 12. února 2019

Lístky macramé


Líbí se mi drhání - macramé.

Jako holka školou povinná jsem si touto technikou vyrobila pár pásků a náramků.

Poslední roky se macramé dostává na výsluní a výrobky jsou opravdu krásné.

Už delší dobu mám doma uháčkovaný základ na lapač snů a chci si ho dozdobit lístky nebo peříčky.

Zaujaly mě lístky tvořené pomocí macramé, nevypadalo to složitě, takže jsem se pustila do výroby.

Má to ještě své mouchy, ale cvik dělá mistra, že?

Jako materiál jsem použila Camillu, ale pevnější materiál by byl asi vhodnější.

Lépe by držel tvar.





 
 Užijte si prima den.

U nás svítí sluníčko, hned je to veselejší.

         
                    Ilona


 

 



 

8 komentářů:

  1. Už jsem tyhle lístky někde obdivovala, k lapači snů se krásně hodí. Mám v plánu přes léto nově vybavit pokoj ve kterém spím a zároveň mi slouží jako pracovna a o lapači snů uvažuji taky, tak se možná nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt internetu, fůru věcí doma nemám :o)
      Lapač půjde asi do ložnice.
      Tak ať se povede.

      Vymazat
  2. Ilonko,jsi šikulka a žena činu! Macramé ja zatim jen na instagramu obdivuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi jsou neuvěřitelně šikovní, co všechno se dá vyrobit z provázků ;)

      Vymazat
  3. Ilonko, už jsem je taky dělala, i když v mém podání to byla spíš peříčka :o)
    Máš je moc hezké!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, peříčka jsou krásná.
      Já mám spíš listy ;)
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Drhat jsem kdysi chodila do nějakého kursu v kulturáku - tuším někdy na gymplu, takže to už je pěkných pár let. Přemýšlím, jestli bych ještě dala dohromady nějaké uzly...
    Peříčka vypadají dobře - na lapač se budou hodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ve všem samouk, uzlíkovala jsem podle nějakého časopisu nebo sešitku tuším Ateliér Květen? nebo tak nějak, mamka to kupovala.

      Vymazat