pátek 18. listopadu 2016

DIY aneb rychlá hvězda


Při procházení pinterestu jsem narazila na bezva nápad.

Nepřestává mě fascinovat, co lidi všechno nevymyslí!!!

Ze svačinových pytlíků!!!

Možná to znáte, možná ne.




Stačí vám svačinové pytlíky (čisté) - v návodu uvádí 8 ks, já mám tuto hvězdu z 10 pytlíků.

Pak lepidlo a nůžky (ostré).


Pytlík potřete lepidlem uprostřed a na konci (dno pytlíku).
Přiložíte další a pokračujete s lepením.

Po slepení požadovaného počtu kusů vystřihneme špičku (horní strana pytlíku).

Pak už jen spojíme volné strany k sobě a dekorace je hotová.
Stačí jen udělat dírku, protáhnout provázek a pověsit.

Videonávod tu : kekulo christmas


Pokud nechcete jen plnou hvězdu, stačí vystříhat okraje pytlíků (stejně jako když děláte papírové hvězdy).

 


Hlásí deštivou sobotu, tak ju využijte třeba ke tvoření ;)

Užijte si volno.

 
                                             Ilona







6 komentářů:

  1. Musím říci, že podle výsledku bych tedy základní materiál nehledala :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papírovej pytlík a co všechno se z toho dá udělat, že :o)

      Vymazat
  2. Jdu shánět pytlíky na svačinu...Dík za skvělý tip a návod!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super rychlé a jednoduché. Koupila jsem jedno balení pytlíků (100ks) a prý je to málo, pravil Mikeš. Tvoření zdar!!

      Vymazat
  3. Ilonko, díky za návod, jsou překrásné!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat