neděle 25. září 2011

Kabelka z háčkovaných čtverců




Sláva a hurá, kabelka je hotová.

Musím upřímně přiznat, že jsem měla problém se donutit k těm konečným pracem jako je zapošívání :o)

Samotné háčkování mě baví mnohem, mnohem víc.

Háčkovala jsem podle knihy od Lesley Stanfieldové : První háčkování. Objevila jsem ji v místní knihovně.

Použila jsem přizi zn.Camilla, háček č.3 a návod si trošku upravila. Mám raději tvar obdélníka :o)



.

18 komentářů:

  1. jeej moc pekna...aj farba aj vzor :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wawa ta je super ...a ty barvičky ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, krásná práce, obdivuji tvoji zručnost, tohle bych asi nikdy nedokázala.
    Přeji krásný týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, je krásná! Moc chválím a hlásím se do klubu - taky raději háčkuju než dokončuju :o) Ale ten výsledek - tvoje taštička stála za tu námahu!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSNÁ, MOC SE MI LÍBÍ.
    POSÍLÁM VELKOU POCHVALU.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, ta kabelka je nádherná a je v ní spousta práce a trpělivosti! ať je z ní hodně radosti při nošení...
    taky se mi moc líbí háčkovaná dýně a hraní s papírem... zase se přijdu pokochat!
    mějte se krásně,
    Cal

    OdpovědětVymazat
  7. Všem děkuju za milá a pochvalná slova. Moc mě těší, protože se k vám chodím kochat na blogy a vím, jak jste všechny moc šikovné.

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko,
    teda ty jsi se s háčkování rozjela :-)
    Krásná kabelka !
    Tohle chce móoo času a trpělivosti a tak se zatím nebudu "opičit" ;-)))
    Jen tak dál :-)
    ilona

    OdpovědětVymazat
  9. Ilonko ... je nádhernáááá milujem tieto farbičky!!! Ďakujem Ti za komentárik na mojom blogu .. tak som našla tento Tvoj úžasný !!

    Gabriela

    OdpovědětVymazat
  10. Gábinko, děkuju za návštěvu na blogu. Já se zase nemůžu vynadívat na tvoje šité tašky.

    OdpovědětVymazat
  11. Ilonko, návod by nebyl ? Sice je to výrobek z roku 2011, ale jsem tvou "návštěvnicí" teprve měsíc..... a objevuji takové nádhery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám uložené v PC, můžu návod poslat na mail ;)

      Vymazat
    2. No to by od tebe bylo úžasné - HajnaAlena@seznam.cz - Moc díky předem, jsi zlatíčko.

      Vymazat
    3. Mohla bych poprosit o návod na mail? Děkuju. jenicek76@centrum.cz

      Vymazat
    4. Všechny (skoro) Tvoje pěkné výtvory obdivuji až teď. Nebyl by ještě prosím návod na mail? Díky moc. 11hanula@seznam.cz

      Vymazat
  12. Dobrýb den mohu poprosit o vposlání návodu na ivapolocka@seznam.cz Děkuji

    OdpovědětVymazat