čtvrtek 1. dubna 2021

Jaro ve vzduchu

Sluníčko v týdnu vyhnalo ven asi každého.

I nás.

Oblíbená místa v lesíku a u řeky.

Chvílemi i letní počasí.

Dokonce se našlo pár odvážlivců a vyzkoušeli první koupání venku.

A dnes opět pod mrakem a má se ochladit, někde dokonce sněžit.

Prostě aprílové počasí. 

 




 



 

Děkuju za návštěvu a užijte si sváteční dny.

Ilona



 

8 komentářů:

  1. Ilonko, procházky kolem vody jsou jedinečné. Mne sluníčko vyhnalo už na zahradu a zahradní práce považuji za zahájené. A moc mne baví. Na výlet či procházku se snad o víkendu také dostaneme. Krásné fotky, ta předposlední je super.
    Přeji krásné Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tak ať vyjde počasí na výlet ;)
      Krásnou sobotu.

      Vymazat
  2. No bylo krásně a já zas musela i dopoledne do práce.... stihla jsem jen zasít směsi květin, tak doufám že z toho něco bude. ty dvě a půl hodiny co mám mezi oběma směnama jsou tak akorát na kafe, umytí nádobí a trochu odpočinku, nedá se pořádně nic rozdělat a nuž vůbec se nedá jít na procházku. No a jako klasicky, když budu mít volno se udělá hnusně a zima....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My chodíme až pozdě odpoledne nebo navečer. A když je celý den slunečno, tak se to odpoledne pravidelně zkazí :D
      Snad to vyjde a užiješ si hezké počasí.

      Vymazat
    2. Já jsem v práci odpoledne od čtyř do sedmi a lítám tam jak urvanej plakát. Takže když dojedu domů, jsem ráda že se natáhnu a odpočívám. Na procházku už ani nemám náladu. Max když je teplo, tak hupsnu do bazénu a relaxuju tam. Samozřejmě že se to hnusně zkazilo, prší, fouká a je kosa. A to jsem si říkala, že si zajedu na kole mrknout do rezervace na bledulky.

      Vymazat
  3. Ilonko, moc hezká procházka a krásné fotky ke kochání. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Kolem vody je to vždy příjemná procházka a za sluného dne zvlášť.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat