středa 7. dubna 2021

Vafle ze špaldové mouky

 


 Venku už druhý den chumelí, ven to moc neláká.

Tak nás honí mlsná.

Vafle podle kitchenette (tu původní recept) s menší úpravou.

Uložím si to tu pro příště.

 


 Suroviny :

300g jogurtu hollandia

2 vejce 

60 g třtinového cukru 

100g rozpuštěného másla 

100g celozrnné špaldové mouky 

80g hladké mouky

špetka soli 

1/2 lžičky skořice 

2 lžičky kypřícího prášku

30g kukuřičného škrobu

  Všechno smíchat a už se může plnit vaflovač ;)

Zdobila jsem kysanou smetanou a mraženým ovocem ze zahrádky.

A trochu pocukrovat, ty višně jsou docela kyselé.


Přeju krásný den.

Ilona




4 komentáře:

  1. Ilono, ty tedy vypadají fakt k nakousnutí. Já si koupila toustovač s výměnnými plotýnkami právě na vafle, ale dělali jsme je jen jednou (a to ještě z nějakého polotovaru, co jsem měla v Brandnooz boxu). Mohla bych je udělat podruhé - ze základních surovin...

    OdpovědětVymazat
  2. U nás napadlo do ráno dost sněhu.Už mě to nebaví.
    Vafle jsem nikdy neměla a uvažuji už delší dobu nad vaflovačem.Byla by to zase příjemná změna ve sladkém.
    Recept si proto raději opisuji a děkuji.
    Ilonko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, ty mi děláš chutě. Vaflovač jsem dala dceři, takže si je udělat nemůžu, ale kdybych mohla.... 😃
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych si dala.Delas mě chutě.Fukcarinka

    OdpovědětVymazat