pondělí 26. dubna 2021

Tón v tónu

 


 Starý mobil měl žalostně malou paměť.

Nevešli se mi tam různé apky, jako třeba mapy, abych se už neztrácela na výletech ;)

Takže nový mobil ve veselé barvě a taky nový obal na cesty.

Pěkně tón v tónu.

Ať to pěkně ladí.


 

Využila jsem různé zbytky klubíček.

Háčkováno jen krátkými sloupky, obal je tak pevnější.

Mobil má sice plastový obal a ochrannou folii, ale mám tak pocit, že déle vydrží ;)

Nosím ho po kapsách, povaluje se v batohu ....

 




 Tak tolik můj malý projekt.

Přeju pohodový začátek posledního aprílového týdne.

Snad už to jaro vydrží.

 

Ilona

 

 

 

10 komentářů:

  1. Ilono, hezky jsi to sladila ke kabelce. Já s místem na mobilu taky bojuji, ale nechce se mi zvykat na nový...
    Měj se fajn a ať nový pomocních slouží - hlavně mapy, ty jsou nezbytné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykla jsem si rychle, s pamětí jsem spokojená. A mapy používám stále ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  2. Perfektní sladění, to mám ráda!
    Tak ať nový telefon dobře slouží!
    Ilonko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nebylo to původně úplně v úmyslu, ale vyšlo to 😉
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ilonko, obaly na mobil se povedly.👍👍👍 Tyrkysová patří k mým oblíbeným barvám.
    Také jsem kdysi háčkovala obal na mobil a dokonce i na malý foťák. Mobil už dávno nemám, foťák jsem po měsíci reklamovala a byly mi tehdy vráceny peníze.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šikovná, na foťák mě to nenapadlo.
      Krásný den.

      Vymazat
  4. Ilonko, hezky Ti to ladí. Pouzdro na mobil má krásnou barvičku.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, chtěla jsem to trochu veselé.
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  5. Ilonko,opravdu ti to krásně ladí.Barvy jsou velmi příjemné.Také jsem si uháčkovala obal na mobil a na dezinfekci,kterou nosím pořád v kabelce.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat