pátek 14. února 2020

Něco na zub





Péct se mi nechtělo, ale mlsná mě honila.

Tak když je ten Valentýn, aspoň rychlý dezert do skleničky "co dům dal".

Našlehaný tvaroh s cukrem a trochou jogurtu, rozmražený balvan malin a šlehačka na to.

Mňam.

A takové veliké srdce od K. si dnes Mikeš donesl ze školy.

Ani se celá valentýnka (text jsem samozřejmě nefotila) nevešla do obálky a má vlastní tašku.



Užijte si volno.

Uvidíme, čím nás počasí překvapí a jestli obujeme pohory nebo spíš vemu háček do ruky.

Děkuju za návštěvu i vaše komentáře.

Ilona






10 komentářů:

  1. Ilonko,
    na přáníčka jsou už moje děti velké, ale mám jich taky pár schovaných. A sladkost k Valentinovi prostě patří, no ne?
    Přeji krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    tou sladkou skleničkou jsi mě úplně navnadila:-) A to srdce je opravdu krásné a originální:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, myslím že šlehačkou a ovocem není co zkazit ;)
      A srdíčko je moc krásné, je to holka šikovná!
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ilono, moučník vypadá lákavě. Já dneska hřešila čokoládou s pomerančem - byla skvělá (bude mít foto v mém únorovém jídelním článku ;-)). Na zítra doufáme ve slunce (nebo alespoň absenci deště) a chystáme pohory (už máme naplánovanou trasu)
    Tak hezký víkend - ať už bude v pohorách nebo s háčkem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, už se těším na reportáž, to počasí je někdy spíš aprílové.
      Krásnou neděli.

      Vymazat
  4. Ilonko, takové dezerty mám ráda, pochutnala bych si.
    A ta valentýnka - Mikeš je pěkný kluk, bude o něj evidentně rvačka :o)
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, šlehačku já můžu vždycky ;)
      Ano, přiznávám, už měl několik nápadnic, ale tato se ho drží pátým rokem. Tak uvidíme ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  5. Ilonko, děláš mi chutě, přemýšlím o podobném dezertu na zítra. A Mikeš dostal nádhernou Valentýnku.
    Přeji fajn víkend. U nás dnes slunečno. :o)
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tady je to se sluníčkem tak na střídačku, ale na únor dobrý.
      Krásnou neděli.

      Vymazat