pátek 21. února 2020

Procházka Lipníkem








Měla jsem nějaké vyřizování v Lipníku.

U nás celkem slunečno, těšila jsem se na procházku městem a pěkné fotky.

Ale kdepak.

Pošmourno a sluníčko nikde.

Ale ptáci zpívali i tak, jaro už je ve vzduchu.









Historické centrum je nevelké, ale malebné.

Líbí se mi podloubí, obchůdky a kavárničky.

A těším se na jaro, až bude opět otevřená zámecká střešní zahrada.










Přeju krásné páteční odpoledne a užijte si masopustní víkend.

Ilona


 

8 komentářů:

  1. Ilono, Lipníkem jsem několikrát projížděla, ale nikdy v městě nebyla. Stálo by za návštěvu.
    Moc zajímavou věž jsi vyfotila.
    Pěkný víkend.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ty věže jsou pro Lipník charakteristické. Město určitě stojí za návštěvu, třeba spolu s Helfštýnem.
      Krásný večer.

      Vymazat
  2. Ilono, počasí sice pošmourné, ale fotky pěkné. Kostel má pěknou věž a náměstíčko je takové malebné :).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takové malé ospalé městečko, ale je tu hezky.
      Krásný večer.

      Vymazat
  3. Musím napsat to, co Jitka - určitě jsme několikrát projeli kolem... Na zastávku nedošlo!
    Děkuji za to zprostředkování a přeji hezký den, Ilonko! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Prošla jsem se, díky tvým fotkám, městem, které neznám. Je velice malebné a fotky jsou parádní. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a kousek od města je ještě hrad ;)
      Krásný den.

      Vymazat