středa 12. února 2020

Valentýnský věnec


Valentýn je u nás trochu kontroverzní svátek.

Mnozí ho nemají rádi jako svátek importovaný ze zámoří a dávají přednost prvnímu máji, druhým nevadí a zbytek národa ho slaví.

My to bereme tak zlehka, důvod pro něco dobrého na zub a taky pro tvoření.

S aprílovým počasím, které u nás panuje poslední dny a vypadá to spíš předjarně, jsem sundala zimní výzdobu a přemýšlela, co na dveře.

Napadl mě právě Valentýnský věnec.

Nic nákladného nebo složitého.

Stačí zbytky papírů, stužka a lepící páska.

Nemám tak velkou raznici, takže pěkně podle vlastní šablonky srdíčko nakreslit a vystřihnout.

Zvládnou to i děti, které potřebujete zabavit třeba v období viroz.

Srdíčka jsou nalepena na kroužku z kartonu, ta menší pěnovou páskou kvůli dojmu plastičnosti.

Použila jsem scrapbookový papír se srdíčky, ale i obyčejné.

Ty si můžou děti nadekorovat pomocí pastelek nebo fixů.





 Doufám, že se vám vyhly nepříjemnosti a karamboly spojené se silným větrem.

U nás jen menší výpadky elektřiny.

Snad už bude klid.

Mějte se pohodově.


Ilona

 

 

10 komentářů:

  1. Ilonko,nádherný nápaditý valentýnský věneček.Mně ten svátek nevadí,proč by lidé nemohli oslavovat lásku.Museli jsme kdysi slavit daleko horší svátky.Baví mě,jak vnoučata přemýšlí čím obdarují svoje protějšky.Je to hezké.U nás to nebylo s větrem tak hrozný,myslím přímo ve městě a možná i v okolí.Občas to byl jen takový nárazový vítr a za chvíli klid,jinde to bylo hodně špatné.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Aspoň je důvod udělat radost nejbližším.
      Krásný víkend.

      Vymazat
  2. To je pěkný nápad. Vnese do domu příjemnou náladu.
    Hezký klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ráda něco vymýšlím ;)
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  3. Ilono, zajímavý nápad. A na první pohled mne nenapadlo, že je z papíru - tipovala jsem filc.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z dálky a na fotce to vypadá jinak ;)
      Ale papír je papír.
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  4. I já vzpomínám, že jsme oslavovali daleko horší události, lidi... Teď je krásná ta volnost - ať si slaví kdo chce a kdy nechce, nic se mu nestane...
    Věnec je moc krásný, Ilonko! Volila si nádherné papíry!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už tu bylo leccos ;) Mám zásobu scrapbookových papírů, tak je potřeba je využít.
      Krásný víkend.

      Vymazat
  5. Ilono, i my slavíme tak nějak normálně. Kytka, čokoška, dobrá večeře, hlavně, že jsme spolu rádi. Život se má oslavovat, tak proč ne zrovna na Valentýna?
    Klidný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to je pravda. Dobré jídlo a být spolu.
      Krásný den.

      Vymazat