neděle 3. dubna 2022

Smrtná neděle

 
 .... zase v krojích po dvouleté pauze.

Mikeš už je na jiné škole, do sboru nechodí, ale byli jsme se podívat, pozdravit známé....
 
Navzdory opravdu chladnému počasí to byla prima akce.
 
Přišla opravdu spousta lidí.
 





 Smrt nesem ze vsi,
nové léto do vsi!
Co nám léto přinese 
 Obilíčko zelené a vajíčko červené.
 
❤️
 
Přišlo jaro do vsi,
kde si, zimo, kde si? 
Byla zima mezi nama,
a včil už je za horama,
 hu, hu, hu, jaro už je tu!





Tak skončila v Bečvě.

Snad už bude jarně ;)
 
 
Pokud máte zájem, náhodou jsem našla video z poslední akce v r.2019
(i s naší účastí)

Mějte krásnou neděli.

Ilona





5 komentářů:

  1. Máme v té naší malé zemičce krásné zvyky. Je dobře, že se stále udržují a předávají dále dětem. U nás v místě kde bydlím se nikdy smrtka nevynášela, tak jsem tím okouzlena. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné.Nikdy jsem to nezažila.
    Hezké dny Ilonko

    OdpovědětVymazat
  3. Ilono, je fajn, že se tradice drží.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  4. U nás se také tato tradice drží. Taky jsem se byla podívat. Jak vidím, tak tam u vás je taková honosnější, krojovaná.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, to je ale nádhera!!! Já tak max. intenzivněji sleduji = poslouchám YTB záznamy mší, ale už ani výzdobu snad třetím rokem nemám žádnou. Kroje jsou krásné, musí to být zážitek a ta "říkačka", super, to jsem nikdy nezažila. Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat