pátek 1. dubna 2022

Praha

 
 Vítám vás v aprílovém měsíci.

I počasí si s námi hraje.

Před týdnem hic, teď leckde sněží.

Pokud se vám do té zimy nechce, mám pro vás ještě procházku po Praze.

Letos jsme si prošli kromě známých míst i Smíchovskou náplavku,
poprvé Nový svět a já po víc jak 20 letech i Zlatou uličku ;)
 




 

A podél Vltavy jsme došli až k Werichově vile.
 
Příjemná procházky s krásnými výhledy.











A hurá do Nového Světa.
 
Kouzelné domečky, křivolaké uličky.
 
A nesmí chybět domek bez dveří ;)















A další malé domečky ve Zlaté uličce.
 
Už jsem zapomněla, že jsou některé opravdu jak pro panenky ...
 






 

A samozřejmě nesmí chybět panorama Hradčan a Karlův most.
 
To už je klasika.








Tolik naše procházka matičkou stověžatou.

Děkuju za vaši návštěvu a přeju prima víkend 
 
.... my se chystáme hodit Smrtku do Bečvy, aby už konečně bylo jaro ;)

Ilona

 
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Ilonko,to jsou nadherne fotografie.Jak rada bych si prošla v Praze par mist.U nas se citelně ochladilo až včera navečer.Chtělo by zapršet,ale zatim spadlo par kapek.
    Hezky vikend

    OdpovědětVymazat
  2. Krása ♥ Miluju Prahu a ráda tam jezdím a vždy nadšeně fotím, přestože už mám stovky stejných fotek :)) Když Praha je prostě nádherná. Ale ve Zlaté uličce jsme pořád nebyli, musíme letos napravit. Krásný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, Prahu znám dobře, ale vždy mě uchvátí jiné pohledy na město. Pěkné fotky, měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, ráda jsem se koukla na fotky. A uvědomila si, že i když vlastně všechna ta místa mám na dosah od práce, tak na některých už jsem hodně dlouho nebyla (třeba na Novém Světě).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat