neděle 1. prosince 2019

Adventní svícen


Krásný první prosincový den!

Dnes je první adventní neděle a večer se zapaluje první svíčka.

Náš letošní adventní svícen je opět jednoduchý.

Kamínky, šišky, větvičky...

... a svíčky z včelího vosku.

Na tu vůni se těším.





 Venku je krásně, i když mrazivo, čas někam vyrazit.

Užijte si prima neděli.

Ilona

 

8 komentářů:

  1. Ilono, pěkný svícen. Já mám keramický a nakonec mi vždycky vyjde skoro stejný :-)
    Hezkou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuju. U nás opět taková rychlovka ;)
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  2. Ilonko, krásný svícen! Taky mám keramický, od Leničky Hložkové a to je taková krása, že ani žádné velké zdobení nepotřebuje :)
    Přeji ti krásný adventní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, keramiku mám taky ráda. Není nad klasické materiály ;)
      Krásné dny.

      Vymazat
  3. Ilonko, moc se mi líbí! Mám ráda vůni včelího vosku!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já taky. A k adventu ty vůně patří.
      Krásný nový týden.

      Vymazat
  4. Ilonko,vytvořila jsi nádherný svícen.Svíčky z včelího vosku mám ráda,kupuji si je vždy na vánočních trzích a ty budou příští týden.Hezký a pohodový adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Užij si trhy.
      Krásný advent.
      Ilona

      Vymazat