čtvrtek 19. prosince 2019

V lese


Na IG jsem viděla linecké ve tvaru ježka, krásně nazdobeného a už jsem hledala vykrajovátko.

Nakonec jsem jich našla víc, celou sadu V LESE.

Předpokládám, že jsem ji koupila v nějakém záchvatu kdysi v IKEA a zatím nepoužila.

Až na ty houbičky, ty mám z adventního trhu u nás.

Mají tam poslední dobou neuvěřitelné tvary, třeba zub! 

Nazdobeno jen čokoládou a semínky a kandovaným ovocem.

Babička donesla Mikešovi zdravé mlsání, ale moc mu nejelo.

Takže jsem využila takto.

Linecké dělám v klasickém poměru 3-2-1 ze 300 g mouky a k tomu jeden žloutek.




 
 Krásné odpoledne.

Ilona


 

8 komentářů:

  1. Ilono, zajímavé zdobení, to by mne nenapadlo :). My linecké klasicky slepujeme rybízovým džemem.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my taky. Ale letos máme navíc i tuto sušenkovou variantu 😉

      Vymazat
  2. Opravdu parádní les!
    Ilonko, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ilono, krásně si zdobíte. A jak se hodí zdravé mlsání.
    Přeji krásné adventní dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, nádhera. Jsi moc šikovná. Krásně nazdobeno, naaranžováno.
    Ráda k tobě chodím.
    Krásné klidné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, moc děkuji. Přeju krásný předvánoční čas.

      Vymazat