neděle 28. dubna 2019

Tapiokový puding s malinami


Honila mě mlsná a nechtělo se mi nic péct.

Vzpomněla jsem si na tapiokové perly, které mám doma.

Puding z nich je jednoduchý, jen se musím počkat, až kuličky nabobtnají.

Ideálně si je takto chystám přes noc, ale stačí i hodinka, dvě.




Postup je jednoduchý, potřebujete :

1 díl tapiokových perel
3 díly vody
3 díly mléka (já použila kokosové)
cukr nebo alternativní sladidlo

ovoce na ozdobení, já mám maliny z mražáku

Návod na přípravu je přímo na obale tapioky  :

Tapiokové perly promyjte pod proudem tekoucí vody. 
Dejte je do misky, zalijte 3 díly vody a nechte několik hodin nebo do druhého dne nabobtnat.
Když jsou perly nabobtnané, přemístěte je do menšího hrnce, přidejte k nim kokosové (nebo jiné) mléko, sladidlo nebo cukr a začněte ohřívat.  
Ideální je stále míchat, za pár minut je puding hotov.

Klasicky ho nandejte do misek, skleniček a zdobte, čím je libo, co máte rádi.
Já likviduju zásoby z mražáku, takže na to padl balíček malin od mamky.
A meduňka na ozdobení.

 


Dobrou chuť a užijte si zbytek neděle.

              Ilona



14 komentářů:

  1. Tapiokové perly - vím, že existují, ale doma jsem je zatím neměla. Příprava pudinku zní velmi jednoduše, je asi čas vyzkoušet něco nového.
    Ilonko, děkuji a přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě ;)
      Já si loni omylem koupila kilové balení, takže zásoby jsou stále, ono stačí na puding jen malé množství.
      Hezký zbytek víkendu.

      Vymazat
  2. Milujem tapiokový puding, recept mám od jednej dievčiny z Ázie a je to veru veľká dobrota. Ale aj dosť sýta...
    Krásne nafotené.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, to je hezké, máš přímo originální recept.
      Je fajn, že si člověk může udělat příchuť, jakou má rád.
      Hezký začátek týdne.

      Vymazat
  3. Tapiokové perly vůbec neznám, ale pudink se mi líbí, tak se po nich podívám. :o)
    Ilonko, děkuji za recept a přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, narazila jsem na tapioku ve zdravé výživě. Mají různě velká balení.
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Tapiokové perly mám na seznamu věcí, co chci vyzkoušet. Ještě jsem z nich nic nedělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vařím jen puding, je to fajn změna.
      Hezký začátek týdne.

      Vymazat
  5. Tak tuhle inhredienci vůbec neznám, díky za tip.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, je to takový zdravější škrob. Nasákne tekutinu podobně jako chia a po uvaření jsou perly průhledné.
      Hezký den.

      Vymazat
  6. Tak tyto perly jsou pro mne neznámá. Stále je co objevovat. Puding vypadá lákavě.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Podobne pripravujem chia puding. Tiež dobré. Tapiokové perly sú pre mňa neznáme, takže mám opäť čo skúšať :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s chia je to podobé, ale ty už nevařím, pokud nedělám kaši.
      Perly je třeba povařit.
      Určite vyzkoušet, Moni.

      Vymazat