pondělí 1. dubna 2019

Ovesná pleťová voda


Krásný první dubnový den!

Doma se snažíme vyhýbat se zbytečné chemii a nahrazovat, co se dá, přírodními produkty.

Zkouším to i v kosmetice.

Našla jsem opravdu jednoduchý recept na ovesnou pleťovou vodu.

Oves pleť vyčistí, zbaví ji nadměrného mazu a bakterií, pomůže odstranit odumřelé buňky. 

Mastnou pleť tak šetrně vyčistí, suchou zklidní a zbaví ji pnutí. 

Zmírní pálení, projevy vyrážek, v mnoha případech působí pozitivně na ekzémy, pomůže odstranit zarudlost. 

Já si připravuju vodu do malé lahvičky, mám jich víc.

Původně jsem je pořídila na naše dovolené a delší výlety, ať nemusím tahat celé balení kosmetických přípravků.

Stačí lžička ovesných vloček a zalít převařenou vodou.

Dávám do lednice, množství mám na týden.

Můžete přidat i esenciální oleje, ale já mám citlivou pleť a pouze oves mi vyhovuje.



Krásný začátek nového týdne!

     Ilona




4 komentáře:

  1. Jednoduchý a zaujímavý nápad ... Určite skúsim ... ovsené vločky majú vynikajúce účinky na organizmus, takže šup do toho ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ;) U mě zatím dobrý, funguje to.
      Hezký den.

      Vymazat
  2. O ovesné oleťové vodě jsem nikdy neslyšela, zajímavé, musím zkusit...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, já ráda zkouším nové nápady ♥
      Hezký den.

      Vymazat