sobota 21. ledna 2017

Svátková


 
Svátková kytka od mého muže.

Když jsme spolu před mnoha lety začínali chodit a já naznačila, že bych ráda kytičku k narozeninám, muž se ošil a pravil :

Dám ti peníze a nějakou si kup!

Tak jsem mu vysvětlila, že to není ono.

 
Teď kytky nosí sám (i častěji, než by "musel").

A Mikeš se vždy rád přidá a s nadšením vybírá i kytky pro babičky nebo prababičku.

Jen škoda, ža ty kytky v zimě moc dlouho nevydrží.



Krásnou pohodovou sobotu!

                                                                  Ilona




 

6 komentářů:

  1. Ilonko,opozdene vše Nejlepší! Květiny jsou moje srdcovka,musím je mít doma i v práci na stole neustále. Muž mi kupuje každý týden v pondeli kyticku v Lidlu už léta. Včera jsem si vzala domů z práce ještě pekně tulipány, takže kyticku jsem už mela a mám.Ale dostala jsem lístky do divadla na 4 Tet.A to je moje další srdcovka- kultura.Užij si víkend!Bohuzel u nás od včera Šíma topí,takže my zůstáváme doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeju dodatečně všechno nej... k svátku. A ať ti kytička dlouho vydrží (já pdoobnou dostala k svátku od syna a vydržela poměrně dlouho)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Snad vydrží, pečlivě zařezávám ;)

      Vymazat
  3. Ilonko, báječnou kytičku jsi od muže dostala. Udělá ti doma na stole parádu. :-)
    Dodatečně ti přeji všechno nejkrásnější k tvému svátku!

    OdpovědětVymazat