pátek 23. prosince 2022

Zasněžená Praha

 









Už asi finišujete s přípravami na Štědrý den.

U nás hotovo, jen sníh za oknem už víceméně roztál, tak budou opět Vánoce na blátě.

Já vás pozvu na procházku zasněženou Prahou, kterou jsem před pár dny navštívila.

Vyšlo krásné počasí, jak na objednávku 😉

Klasický výšlap na Karlův most, Zámecké schody, Staromák, ...





































Přeju vám krásný Štědrý den i nadcházející Vánoce.

Zdraví, štěstí a spokojený život.

Ilona




















8 komentářů:

  1. Ilono, krásné Vánoce i tobě. V Praze už taky není po sněhu ani památky - už včera jsem z práce šlapala je zbytky sněhové břečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás opravdu jen zbytky sněhu hlavně kolem řeky, tam se drží mlha a je chladněji. Krásné svátky 🍀

      Vymazat
  2. tyhle obrázky nikdy neomrzí, krása, která bohužel rychle pominula. Přeji z blátivých a mokrých Jizerek krásný Štědrý den. Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Já se s touhle krásou o týden minula. Když jsem byla v Praze bylo zataženo, šedivo a úplně nevánočno. Nebýt výzdoby, řekl by člověk hnusnej listopad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobírala jsem dovolenou a jsem ráda, že vyšlo počasí. U nás bylo naopak škaredě.
      Krásné Vánoce 🎄🕯️❄️

      Vymazat