neděle 2. října 2022

Milá a Raná










Dnes vás pozvu na výstup na dva kopce Českého středohoří - Milou a Ranou.

Příroda je ještě horce letní, pamatuju, že bylo vedro na padnutí a cestou mnohdy ani kousek stínu.

 Na Milou byl výstup krkolomnější, ale ty výhledy stály za to 👍

Krajina Středohoří je nezvyklá, ale moc se mi líbí ten typický tvar kopců.







Raná na rozdíl od Milé není zalesněná.

Škoda.

Lehnout si tak na chvíli do stínu stromů 🌲🌲🌲








Svačinka, kochání se výhledem a zase hurá dál....









A slunečnice 🌻🌻🌻

Bohužel na druhou stranu bylo nic moc pozadí.

Takže aspoň takto.


Tady už návrat do civilizace.

Kostel sv. Šimona a Judy v Lenešicích ze 13. století. 

Původně románský kostel prošel několika přestavbami.



A pro hladové poutníky něco na zub 😉




Přeju krásný zbytek neděle 🍀

Ilona






5 komentářů:

  1. Raná je rájem paraglidistů. Jeli jsme okolo při cestě do Bíliny. Já přezdívám Středohoří Středozem, trochu mi připomíná ty novozélandské kulisy v Pánu prstenů..... máš pravdu, to jak najednou ty kopečky vyskočí z rovné Polabské nížiny je velice pohledné a má to své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pár paraglidistů tam bylo s námi a čekalo na správný vítr 😉
      Pána prstenů jsem neviděla, ale Nový Zéland se mi líbí 😉

      Vymazat
  2. Tuto část naznám, mému muži se tam nelíbilo a tak jsme tam nejezdili. Prošla jsem se s tebou, krásné výhledy a ani jsem se nezadýchala. Díky a přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tu mám moc ráda, ale je to prostě z ruky .....
      Krásný zbytek neděle 🍀

      Vymazat
  3. Ilono, taky se mi kopce Českého středohoří líbí. My zatím zdolali jen Lovoš, takže jsem se s vámi ráda koukla na Ranou i Milou. Výhledy parádní a moc se mi líbí ten kostelíček

    OdpovědětVymazat