pátek 1. ledna 2021

Silvestrovský Vikštejn

 



 
Ano, opět Vikštejn, tentokrát v Silvestrovském hávu.
 
U nás mlha, museli jsme si za sluníčkem vyjet.
 
Odměnou nám bylo krásné počasí, azuro. 
 
 Lidí tak přiměřeně.
 
Někteří si pořádali na nádvoří piknik - využili ohniště a chystali si k obědu buřty.
 
 









 






 A odměnou nám byly tři nalezené putovní kamínky.

Děkuju za návštěvu a užijte si prima první lednový večer.

Ilona









5 komentářů:

  1. Hezký silvestrovský výlet. U nás se setrvalý, výletům nepřející, stav. Včera jsme jen vyprovodili moji mámu před devátou domů, dneska jsem ji byla z nedělního oběda vyprovodit sama. Manželovo koleno pořád není ve výletnické kondici, navíc si ho šetří, protože v pondělí musí do práce.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný výlet Ilonko.A krásné počasí,ale jak píšeš,pouze bylo ve vyšších polohách.U nás bylo také před koncem roku docela hezky,dokonce bylo jako na jaře,nebyla ani zima.
    Hrad je moc krásný.
    Měj hezký první víkend nového roku

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně zpestřený Silvestr! Taky jsem byli čas dne venku...
    Ilonko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tady bylo krásně slunečno od 29. do včera. Taky mne to vytáhlo ven, bylo to po dlouhé šedé době nesmírně fajn. Včera se ale odpoledne počasí zkazilo a opět tu je šedivo.... já potkávala pro změnu spoustu lidí, kteří byli na tradičním pochodu na kopec jménem Palice. No když jsem si tam vyšlápla já, říkala jsem si co na tom mají, protože to je takové divné místo odkud není ani nikam vidět a je kolem dokola stejný les jako všude jinde. To tu popravdě znám mnohem hezčí místa....

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak nádherná zřícenina! Jsem moc ráda, že jsem se mohla zase pokochat. :)

    OdpovědětVymazat