sobota 9. ledna 2021

Kutná Hora

 


Před Silvestrem jsem musela být v práci, tak si kluci udělali pánskou jízdu ke Kutné Hoře.

Plánuju návštěvu města už od jara, ale neklaplo to.

Tak jsem jim důrazně kladla na srdce, ať aspoň fotí ;)

Do města se dostali až odpoledne, tak pár fotek mám.

Tak snad to letos klapne ;)











 

Užijte si prima víkend. 

🤍

Ilona 

 

 

10 komentářů:

  1. Ilono, pokud jde o plánování návštěvy Kutné Hory, tak jsme na tom podobně. Taky to ještě nevyšlo. Ale mám výhodu, že manžel tam nevyrazil beze mne se synem, bo syn teď objevuje krásy vlasti se slečnou. Tatinka bere jen na fotbal (a toho si letos moc nezahrál - buď byla covidová opatření nebo prázdniny, kdy se nehraje). Tak doufám, že nám to třeba vyjde letos (když se nám loni po letech plánování povedl Krumlov)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám v letošek, už jsem tam dlouho nebyla a ráda bych si osvěžila paměť ;)
      Krumlov je srdcovka, ale znám ho jen s davy turistů :D

      Vymazat
  2. Ilonko, Kutná Hora je moje srdcovka, jedu tam kdykoli moc ráda. Plánovala jsem výlet mezi svátky, ale všechno pod zámkem mě odradilo... Mám tam oblíbené restaurace, kavárny, snad přeji tenhle čas.
    Prostě parádní místo nejen na pánskou jízdu!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, výdejní okénka fungovala, ale není to ono.
      Od nás je to trochu z ruky mimo hlavní trasu, ale doufám, že letos se tam zase po letech dostanu ;)
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  3. Ta Kutná Hora je nějaká začarovaná. Už před několika lety jsme si s jednou blogerkou plánovaly výlet, to nevyšlo ani jednou, vloni jsme tam měly jet na výstavu a cour po městě z jinou blogerkou, ale Covid zaúřadoval a zas to zrušil.... jinak přes ní jezdíme pokaždé když jedeme na chatu, a to už několik desítek let. Jenže jezdíme se psama, a tak se mi nechce je nechávat v autě, a navíc muž nemá rád žádné odbočky z dané trasy. Pak jsme se tam na chvíli zastavily s dcerou když tam měla jednání, a jen jednou jsme tam byli se známými na plánovaném výletu, a od té doby bych se tam ještě ráda podívala, ale už to nevychází.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky bych ráda po letech, snad to vyjde na jaře ;)

      Vymazat
  4. Ilonko, v Kutné Hoře jsem byla několikrát a mám ji ráda. Nádherné město. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, souhlasím, krásné město.
      Krásný večer.

      Vymazat
  5. Ilonko,pěkný výlet měli a pořídili krásné fotografie.Také bych se chtěla do Kutné Hory podívat,naposledy jsme tam byli,když byly dcery děti malé.Je tam hodně zajímavostí.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já doufám, že to letos klapne ;)
      Krásný večer.

      Vymazat