neděle 3. ledna 2021

Háčkované vločky

 

Každý rok uháčkuju pár vloček, na stromeček, větve nebo na ozdobení třeba dárků.

Většinou dělám menší, drobné, ale teď jsem se pustila do větších kousků.

 Máme jedli až ke stropu a lépe to vypadá ;)

 

 




 

Tady je schéma pro zájemce ;)

Druhou vločku jsem háčkovala trochu z hlavy formou pokus-omyl.



 

Krásnou neděli.

Ilona



10 komentářů:

  1. U těhle jednoduchý vzorů lze občas využít i schéma na křížovou výšivku, filetová technika tomu přímo nahrává, občas jsem to tak dělala. Dokonce jsem použila schéma na háčkování na výšivku a naopak. Jsou moc pěkné. Já naposledy háčkovala takhle něco před pěti a čtyřmi roky, andělíky. Velké a malé.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilono, moc hezké (víc se mi líbí ta "pokus-omyl";-)). Já neháčkovala už ani nepamatuju (tak 25 let to bude), ale kdysi jsem uháčkovala pár deček. Zajímalo by mne, jestli bych ještě zvládla tu vločku, ale už ani nevím, kde a jestli mám háček a ani nemám asi přízi...
    Hezký následující týden (třeba nám přinese vločky opravdové)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zvládla, není to nic těžkého ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  3. Ilonko,vločky jsou nádherné.Háčkuji pořád,ale vločky mě nenapadly.A protože sníh u nás asi nebude,tak bych si mohla vločky uháčkovat.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je to celkem rychlovka, hlavně ty malé ;)
      Určitě vyzkoušej, když zbude čas.
      Krásný večer.

      Vymazat
  4. Jméno to je krása...já umím háčkovat jen jednoduše jako by šálu, nikdo mě bohužel nenaučil víc. Babička mě naučila plést hladce a obrace, ale taky jen šálu:-) tak snad se ještě něčemu přiučím. Krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce zkusit, není to nic těžkého, já jsem taky samouk ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  5. Bez toho by nebyla příprava na Vánoce, abych jich každý rok pár neudělala.
    Máš je moc hezké, Ilonko! Používám je úplně stejně - na stromečku mám pár let jen jeden druh, ale pokaždé vyzkouším nějaké nové, přizdobím jimi dárek a pod....
    Měj klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Helenko. Každý rok pár vloček, bez toho není advent.
      Krásný večer.

      Vymazat