středa 4. listopadu 2020

Štramberk v listopadu

   

Nedělní výlet do Štramberka. 

Nezbytná návštěva jeskyně Šipka, projít se městem, na vyhlídku a vzhůru k Trúbě. 




 










 

 Užívali jsme si pohled na krásně zbarvenou přírodu.

Počasí příjemné, jen to sluníčko chybělo.

Procházeli jsme po čase známá místa.

Protože jsou rozhledny zavřené, vydali jsme se více do přírody, a to na Váňův kámen.

Jde o zajímavou přírodní památku i archeologické naleziště.





 

Tolik náš první listopadový výlet.

Za těch pár dní podzim zase pokročil a opadaných stromů přibývá.


Mějte krásný večer a opatrujte se.

Ilona


 

17 komentářů:

  1. Ilonko, o Štramberku už jsem četla v cestovatelském časopise. Mám ho zapsaný v seznamu míst, která bych chtěla vidět. Ale zatím se mi nepovedlo.
    A co jejich uši, ochutnali jste? :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, uši nesmí nikdy chybět ;) Naštěstí i dnes fungují aspoň výdejová okénka.
      Krásný pátek.

      Vymazat
  2. Ilonko, tyhle návštěvy mimo sezónu mají něco do sebe. Klid, trochu nostalgie, taková zadumanost i to tak hezkému místu sluší!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta příroda je na podzim jiná, to je pravda. Taková klidná.
      Ale lidí bylo hlavně v přírodě stále dost ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ilonko,měli jste krásný výlet.Jsem ráda,když objevím u někoho místa,kde jsem byla.A tady jsme byli s manželem před lety,když jsme trávili podzimní dovolenou v Jeseníkách.Ráda jsem se podívala na tvé nádherné dovolené.Je tam opravdu krásně.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, je to krásný kout naší země.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Ilonko to je nádhera! Do Štramberku už se chystáme roky, ale máme to hodně z ruky tak to pořád nějak nevychází a v téhle blbé době už vůbec ne. Děkuji za možnost podívat se tam aspoň prostřednictvím tvých fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, tak ať to brzy vyjde.
      Přeju pohodový pátek.

      Vymazat
  5. Strašně rychle to opadává, štve mě to, protože jsem se nedostala na focení tam kam jsem chtěla...

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, krásné fotky.👍👍👍 Zavzpomínala jsem si nad nimi na naší loňskou návštěvu Štramberka.
    V tom podzimním hávu mu to sluší.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty okolní kopce jsou v podzimním hávu kouzelné.
      Krásný den,

      Vymazat
  7. Ilono, my byli ve Štramberku loni v květnu. Počasí taky nebylo nic moc (ostatně byl to náhradní program místo výšlapu do hor - v Ostravici, kde jsme bydleli bylo hůř), ale bylo to tam docela fajn. Na Trúbu jsme vyšlhali až nahoru, ale zase jsme kvůli lehce deštivému počasí nebyli nikde v okolí (ani v té Šipce). Zato jsme byli v muzeu Z. Buriana, což pro nás byl takový návrat do dětství - k Minehavě, Lovcům mamutů i Hochům od Bobří řeky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady si každý najde to svoje i za špatného počasí.
      Krásný pátek.

      Vymazat
  8. Ilonko, do Štramberka bych se moc chtěla podívat, zatím jsem ráda za procházku s vámi. Parádní fotky, ovšem fotka okna se srdíčky je TOP.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat