úterý 17. listopadu 2020

Papírová hvězda

 

Z papíru tvořím ráda a blížící se advent k této činnosti přímo vybízí.

U nás dopoledne mlha jak mlíko, využila jsem čas na tvoření.

Každý rok zkouším něco nového.

Stálicemi jsou určitě dekorace ze svačinových pytlíků (tu) nebo prostřihované vločky (tady).

Pro tuto hvězdu jsem zvolila možná netradičně papír do fialova, ale chtěla jsem využít domácí zásoby a nechtěla jsem úplně bílou.

Ale třeba na ni taky dojde.

 


Další dekorací je vánoční stromeček.

Tady jsem využila papírky na origami, s kterými jsem si tak nějak nevěděla rady.

 Dekor mě moc nenadchl a tady se to ztratí ;)

 



 Užijte si dnešní sváteční den.

Ilona

 

8 komentářů:

  1. Ilonko, jak hvězda, tak i stromeček jsou vydařené. Povedlo se ti to.👍👍
    Hezký sváteční večer ✌

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,děkuji za nápady.Hvězdy i sněhové vločky se mi libí i stromeček.Myslím,že se podle tvých návodů o něco pokusím.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí ten stromeček, Ilonko.
    Hodně inspirace k tvoření a hezké dny Ti přeji.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je moc krásné! Hlavně ta hvězda. Škoda, že jste neukázala i postup... :)
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  5. Ilono, oboje vydařené. A na tom stromku je ten dekor docela prima.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké! Sama jsem se dívala na nějaké návody a inspiraci, na samotnou tvorbu ale ještě nedošlo :o)
    Ilonko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, moc krásně tvoříš. Hvězdy z pytlíků jsem tvořila před dvěma lety a měly jsme je i na vánočním stromečku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych brala jeden jediný návod na hvězdu, ale ten je velmi přísně střežený protože to je velmi výhodný vývozní artikl...jedná se o hvězdu Moravských bratří kterou můžeš vidět ve všech možných velikostech a podobách v protestantských částech Německa (hlavně v Sasku) dá se koupit, ale její cena je opravdu hodně vysoká, jedná se o ruční práci z chráněných dílen v Herenshutu (česky Ochranov, proto také se jí někdy říká Ochránovská hvězda) Já si jednou udělala tu klasickou svítící hvězdu do oken které prodávají v Německu všude. Koupila jsem si tam jednu, rozebrala jí, obkreslila a zase jí složila a udělala podle ní druhou. Obě mi zdobily okna hodně dlouho než se rozpadly. Teď jsem neodolala a v tescu si jednu zas koupila. I když už to není ta jaká byla ta první....

    OdpovědětVymazat