pondělí 26. října 2020

Peliny





   

Nakonec jsme ujeli před mlhou a šedivem k Chocni, k Tiché Orlici, projít si Peliny.

Krásné počasí, zlaté stromy, skály a místy taky fůra lidí ;)

Fajn neděle.





 

Na TZ do Brandýse jsme natrefili na poznávací hru s otázkami.

Příjemné zpestření.

Nefotila jsem všechny, napadlo mě to až později.





 

Na zábradlí Voženílkovy lávky jsme našli tento kamínek.

Takový malý poklad.



 

Mějte krásný večer.

Já mám ještě zítra volno, tak uvidíme, jestli vyrazíme někam do přírody.

Počasí je stále nejisté ;)


Opatrujte se.

Ilona




12 komentářů:

  1. Ilono, pěkný výlet, včera na něj bylo krásné počasí. Dneska už tak krásně nebylo, ale když jsem v poledne vypadla na chvíli ven, abych se vyvětrala, tak bylo docela teplo a řekla bych, že na výlet fajn.
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je stále šedivo, jsem ráda aspoň za slunečnou neděli na západě ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  2. Ilonko, kolem ,Chocně jsme to kdysi dávno s manželem trochu znali. Jezdili jsme do Malé Černé nad Orlicí. Manžel tehdy pracoval v Borohrádku v Technomatu. Tam jsou nebo aspon tehdy byly, nádherné lesy. Nevím, jak teď.Je to ktasny kraj.Děkuji za vzpominky a přeji krásné dny ve ZDRAVÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro, jsem ráda, že jsem připomněla (snad) hezké časy. Je to tu pořád krásné.
      Přeju pohodový večer.

      Vymazat
  3. Ilonko, moc krásný výlet. Díky za reportáž a měj pohodové a zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, kochala jsem se už na IG - nemáme to daleko a roky jsem tam nebyla. Krásné!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, myslela jsem si, že ta místa znáš ;) Je tu opravdu krásně.
      Přeju prima večer.

      Vymazat
  5. Nemá na druhé straně ten kamínek značku FB a poštovní směrovačku? Jsou to kamínky z jedné skupiny, kde lidé malují kamínky, napíší směrovačku, někde je nechají a pak se pozoruje kam se až dostanou, protože je někdo najde a odveze zas třeba někam jinam. No, anebo si je nechá, což taky není nic proti ničemu. Vidíš, další místo které je v našem kraji a neznám ho.... a mrzí mě to. Ty skály jsou malebné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem taky v té skupince. Tento je zatím nejhezčí, který jsme našli.
      Tak obout pohory a hurá poznávat okolí ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  6. Ilonko, udělali jste si krásný výlet. 👍👍👍
    Ten malovaný kamínek je krásný.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, výlet se vydařil a jsem za to ráda.
      Krásný večer.

      Vymazat