pondělí 21. ledna 2019

Z neděle







Kytka a mrkvový koláč na neděli.

A káva nebo sypaný čaj k tomu.

Dobré ráno od Sonnentoru.

Ty kytky v něm mě baví.

Měsíček a chrpa.

 Letos si zkusím něco nasušit.


Užijte si prima večer.


             Ilona





8 komentářů:

  1. Ilonko, mrkvový koláč už jsme neměli dlouho, díky za připomenutí 😊 Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Na mrkový koláč se už nějakou dobu chystám - už proto, že na něj mám doma polotovar z Brandnooz boxu (ovšem strouhání mrkve stejně neujdu), tak jsi mi připomněla, že bych to konečně měla realizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem upéct konečně něco jiného, než jablkový koláč a mrkev máme doma (skoro) pořád.
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Taková neděle nemá chybu, kór, když je sváteční :o)
    Ilonko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mrkváč sa u nás teší veľkej obľube. Akú si dala polevu? Ja zvyknem dávať krém z mascarpone. A čajík od Sonnentor je kvalita, ale vlastnoručne nasušené bylinky chutia najlepšie :-). Prajem všetko dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, poleva je citronová, Mikeš jí dává přednost. Tak jsem v těstě ubrala cukr.
      Děkuju za přání.
      Hezký den.

      Vymazat