sobota 26. ledna 2019

Tvarohová bábovka s borůvkama

 
V jednom časopise jsem objevila pár receptů na bábovky a těm fotkám nešlo odolat.

Opravdu lákavé obrázky a ty krásné bábovkové formy!!

Vyzkoušela jsem zatím jeden recept, a to na tvarohovou bábovku s borůvkama.



Potřebujete :

3 vejce
150 ml krupicového cukru
200 g másla + na vymazání formy
200 ml mléka
250 g měkkého tvarohu
300 g hladké mouky
2 lžičky bezfosfátového prášku do pečiva 
vanilkový extrakt nebo dřeň z vanilky
špetku soli
asi 200g borůvek
strouhanku na vysypání formy

 Vyšleháme vejce s cukrem do pěny.
Rozpustíme máslo a vlejeme do něj mléko.
Směs smícháme s našlehanými vejci a přidáme ostatní suroviny kromě borůvek.
Vymícháme hladké těsto.

Vymažeme a vysypeme bábovkovou formu, vlejeme těsto a posypeme borůvkami.
Pečeme v předehřáté formě na 180°C 35-45 minut do zlatova.

Předpokládala jsem, že borůvky mi při pečení klesnou, ale zůstaly všechny na povrchu, tak je bábovka nakonec vyklopená dnem vzhůru 😉

Na chuti to ovšem neubírá, je moc dobrá a mizí rychlostí blesku.

Celou buchtu se mi podařilo vyfotit hned po vytažení z trouby.

Pak už jen ubývala .....

 
 

Užijte si prima zimní víkend.

     Ilona

 




 
 

4 komentáře:

  1. Moučníky z tvarohového těsta bývají většinou moc dobré a tvá bábovka i hezky vypadá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Stáňo, byla krásně vláčná.
      Hezký den.

      Vymazat