čtvrtek 10. ledna 2019

Střelná


Nevím, jak jste na tom u vás se sněhem.

U nás už toho hodně odtálo, ale na horách sněží a leckde jsou i vyhlášené kalamitní stavy.

Sníh k zimě patří.

A když k tomu zasvítí sluníčko, je to jako v pohádce. 
 


  
Obrázky jsou z okolí Střelné.

Obec leží v Lyském průsmyku mezi pohořími Bílé Karpaty na jihu a Javorníky na severu, od západu částečně zasahuje Vizovická vrchovina.





Vánočně vyzdobená střelenská kaple.

V lesním tichu ....



 

 



Máme u nás krásně, že?

Užijte si prima den.


       Ilona





18 komentářů:

  1. Ilonko, to je nádhera!!! Z tvých fotek vyzařuje taková harmonie, klid, ticho, souznění! Moc ti děkuju, ráda jsem se pokochala :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten sníh navodí pocit klidu a pohody ......
      Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Nemám slov - nádhera!
    Ilonko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, nádhera !
    Máme se božsky :-)
    Jen si toho sněhu tady v nížině a kanceláři moc neužijeme :-(
    Takže moc děkuji za ty přenádherné záběry z Javorníků !

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Článek mám dnes celý den otevřený na počítači a už jsem se na fotky několikrát musela znovu podívat. Píšu si na seznam míst, která musím navštívit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé!
      V naší zemičce je spousta krásných míst ❤️

      Vymazat
  5. To je fakt zimní pohádka. Ale nasněžilo nám i v Praze (i když ne kalamitně a myslím, že přes víkend to bude zas pryč)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak jedině někam na výlet, snad to počasí dovolí.
      Nám tu sice sněží stále, ale je nad nulou, tak to taje ......

      Vymazat
  6. Rozprávková nádhera, hneď by som sa tam vybrala...

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, chodím k Tobě už dlouho, ale dnes musím napsat. Fotky jsou nádherné, dostala mě ta kaplička, to se jen tak nevidí. Vzpomínám si na Tvůj zasněžený Hostýn, to byla taky paráda, znám ho jenom v letní verzi, nikdy jsem tam v zimě nebyla, abych pravdu řekla, ani by mě to nenapadlo. A přitom je tam v zimě tak krásně. Zdravím od Valmezu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž má na taková místa "čuch". Ideálně, ať tam není moc lidí.
      I ten zimní Hostýn mi poradil on 😍
      Sníh úplně promění krajinu. Někdy je to opravdu jako v pohádce.
      Mávám k Valmezu!

      Vymazat
  8. To je krásná krajinka, moc jsem se pokochala.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím jsem starší, tím raději mám tu kopcovitou krajinu.
      Zdravím do ráje!

      Vymazat
  9. Rodná vesnice mojí maminky. Krása!
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat