pátek 26. ledna 2024

Jarní tradinář



Před pár lety jsem si koupila Tradinář a poté i ten s vánoční tématikou.

Když jsem viděla avízo na ten jarní, nemohla jsem odolat.

Termín pro tisk byl leden/únor, ale poukázka šla pořídit už v listopadu, takže jsem "nenápadně" doma naznačila, že bych si ho přála k Vánocům.

Když jsem poukázku pod stromečkem nenašla, byla jsem trochu zklamaná, ale manžel ji tam jen zapomněl dát.

Takže jsem ji slavnostně dostala k svátku a o pár dní později už došla i samotná kniha a k ní diář jako dárek.






Jarní tradinář navazuje na ten vánoční, který končí Hromnicemi a pokračuje masopustem a postním obdobím do Velikonoc a následně až do letnic.

Kromě popisu a hledání smyslu tradic najdete v knize mnoho inspirace, jak jarní svátky v období ledna až června slavit, co si na ně připravit, uvařit a napéct, jak si ozdobit svůj příbytek i zahradu, co pro sebe a své blízké vytvořit.

Ale také jak nový začátek a jarní energii využít pro sebe osobně.




A TraDiář jako dárek.

Nese se v podobném duchu jako Tradináře a musím říct, že potěšil.

Přeju krásný pátek ☀️

Ilona





8 komentářů:

  1. Tak hlavně, že manžel nezapomněl úplně :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tradinář mě hodně zaujal.Po pravdě jsem vůbec nevěděla,že něco takového je.
    Zkusím se po něm rychle podívat.
    Ilonko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, mě ty tradice baví a sledovala jsem blog Moniky Kindlové, která je spoluautorkou prvního Tradináře, takže jsem měla i informaci o vydání knížky.
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ili,už mi přišel taky a je opravdu krásný!Jako všecky Tradináře...Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, tohle vůbec neznám, díky za seznámení, přijde mi úžasný. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat