sobota 6. ledna 2024

Konec Vánoc




V tyto dny končí Vánoce a já tu mám z loňska ještě pár výletů a akcí.
 
Jednou z nich je Vánoční vástava na přerovském zámku.
 
Kdy ji zveřejnit, než dnes ;)











Nechybí tradiční Zbořilův betlém, nazdobené stromečky a letos jako téma zimní oblečení.
 















 
Venku stále prší, tak se jdu chystat na tříkrálovou bábovku ;) 
 
Krásnou sobotu.
 
Ilona
 

5 komentářů:

  1. Ilonko, pěkná výstava. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká výstava.Stromečku si doma ještě chvíli užijeme,než ho odstrojíme.Čekáme až přistaví kontejner.
    Jsem zvědavá na tu bábovku,snad ji sem dáš.
    Ilonko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My většinou vyhazujeme na Hromnice, ale uvidíme, jestli nezačne opadávat dřív 🎄
      Přeju pohodovou neděli 🍀

      Vymazat
  3. Ilono, moc hezká výstava, ráda jsem se koukla. Zaujalo mne téma zimního oblečení, to moc na vánočních výstavách nebývá.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat