čtvrtek 11. ledna 2024

Z knihovny

 


Před svátky jsem ještě stihla skočit do knihovny.

První pokus mi nevyšel, dojdu s batohem plným knih je dveřím a tam cedulka Zavřeno, inventura 😁

Naštěstí máme cestou i sběrný box na knihy, tak jsem se s nimi nemusela vláčet domů.

O týden později už jsem byla úspěšnější.

Takže něco vánočního, nějaké detektivky, příběhy a i trochu o zdravém životním stylu.

To se po Vánocích hodí.

Krásný mrazivý den.

Ilona






6 komentářů:

  1. Ilonko,zajímavé tituly z různých žánrů a to je dobře.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Aspoň člověk využije zimní večery 😉

      Vymazat
  2. Zaujaly mne Letní záhady od A. Christie - mám autorku ráda a tenhle povídkový výbor jsem ještě nečetla (i když tam nejspíš budou i nějaké povídky, které vyšly jinde).
    Příjemné čtení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, většina je známá v jiném zpracování, ale to nevadí 😉
      Taky je moje oblíbená.

      Vymazat
  3. Máš zajímavý blog, ráda se sem budu vracet pro inspiraci. Také jsem využila návratový box, když bylo v pátek zavřeno. Na tlustou knihu jsem musela pro odběr té knížky zazvonit na paní v dětském oddělení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme box v nákupní galerii a teď přemýšlím, jak velký ten otvor je 😉 ale předpokládám, že jsou boxy všude stejné. Tak nevím, jak bych objemnější knihu vrátila 🤭

      Vymazat