neděle 28. května 2023

Nadhledna Háječek

 

A opět jedna rozhledna, tahle skoro fungl nová.

Byla otevřená na jaře 2022 a příznačně pojmenovaná „nadhledna“, stojí na vrchu Háječek (603 m n.m.) mezi obcemi Svébohov a Zborov. 



Je v provozu celoročně a není volně přístupná.

Vstup je zajištěn přes turniket, který hlídá i maximální počet návštěvníků.

Platit můžete hotově i kartou.









Tak třeba tip na výlet, pokud se zatouláte do těchto končin.

Rozhledna je součástí Naučné stezky Nebe, peklo, země, ráj Svébohov a vede okolo ní žlutá značka KČT na trase Zábřeh – Václavov – Svébohov – Zborov – Horní Studénky.




Krásnou neděli ☀️

Ilona





5 komentářů:

  1. Ilonko, to je nádherná rozhledna. Mám taková místa moc ráda. Mám štěstí, že mi výkyvy rozhleden tohoto typu nevadí a nevadí mi ani kovové průhledné schody. Je hodně lidí, kteří mají s těmito typy rozhleden problém a nahoru vylézt nemůžou, protože se jim dělá špatně. Moc ráda bych ji navštívila, ale pro je to dost mimo...Ale nikdy člověk neví. Přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilono, krásná rozhledna i výhledy. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě svítí novotou, pěkné výhledy, ale je trochu daleko. Ráda jsem se podívala. měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko,výhledy jsou nádherné,však také z pěkné výšky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, díky za zveřejnění, je to moc krásná rozhledna s bezvadným rozhledem, tedy pokud počasí dovolí a dosud jsem o ní nevěděla. Však je, jak píšeš, nová.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat