sobota 29. dubna 2023

Údolím Vrchlice

 







Naši cestu údolím Vrchlice jsme začali v Malešově.

Je tu vlaková zastávka, tvrz, pivovar a malé muzeum.









A pak dál krásnou jarní přírodou podél Vrchlice.

J. K. Tyl se tímto krásným krajem inspiroval při psaní slov ke skladbě Kde domov můj.

A Emil Frída se úplně přejmenoval 😉







A tady už Velký rybník, vodopády, staré rozpadlé mlýny.....














Opravdu pěkná pohodlná cesta.

A turistů spousta.









A tady už Kutná Hora 😉







Užijte si krásný prodloužený víkend ☀️🍀

Ilona


8 komentářů:

  1. Ilonko, Malešov znám, ale kolem Vrchlice jsem ještě nikdy nešla i když o té cestě teoret.vím. Krásně jsi to nafotila, popsala a nalákala asi nejen mne.Jak bude sucho a teplo, kdo ví, zda se tam nevydáme? Pěkné výletování i do budoucna přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je to pěkná cesta a ta jarní příroda 👍
      Určitě někdy vyzkoušejte, těch možností kudy jít, je více.
      Krásný májový den 💮

      Vymazat
    2. Moje oblíbené trasy jsou na cestě od Říčan ke Kutné Hoře a k Čáslavi, když se manželovi nechce nikam daleko, ale nyní musíme čekat, až se opraví naše staré auto, na rozdíl od nás se prý dá ještě opravit. Tak 16.5. půjde na léčení.
      Pak snad zase výlety budou. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná místa. Zaujalo mě to sousoší. Podobné je na Staroměstském mostě v Děčíně, kde jsou sv. Jan Nepomucký, sv. Vít a sv. Václav. také se mi líbí ten starý barokní most. Zaujala mě i ta zřícenina... Je tam opravdu krásně. Díky za moc hezkou podívanou a přeji krásné jarní dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu od každého něco, to se mi líbí 😉 a ty drobné památky v malých obcích jsou moc fajn.
      Krásný první máj 💮

      Vymazat
  3. Krásné údolí se vším,co mám ráda.A ještě mě potěšilo,že je to u Kutné Hory.
    Ilonko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, v okolí Hory je opravdu moc hezky. Jsem ráda, že jsem tu zas po dlouhé době byli.
      Krásné májové dny ☀️

      Vymazat
  4. Ilono, mne zaujal Malešov, tam už jsme nedošli. Známe údoli až od Velkého rybníka. Tak snad někdy příště...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat