pátek 21. dubna 2023

Procházka po Kutné Hoře

 






Dnes procházka po Kutné Hoře.

Hlavní dominanty asi netřeba představovat 😉

Prostě klasika ❤️




















Za ty roky, co jsem tu nebyla, se pár věcí změnilo.

K lepšímu 👍








Užijte si krásný jarní víkend ☀️

Ilona











10 komentářů:

  1. Kutná Hora je velmi fotogenická, že? Já ještě ty naše fotky z courání městem nestihla přebrat a to jsme v KH byli asi o tři týdny dřív než vy. Nafotila jsem toho spoustu, tak musím udělat trochu selekci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky fotím jak o život a pak to musím probrat 😉 člověk neví, co vyjde.

      Vymazat
  2. Krásné, úplně mi srdce zaplesalo. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie. také jsme tam před lety byli... jen za jeden den se toho tolik nestihne. Chtěli jsme jít ještě na Kaňk, ale to už bychom se nedostali domů...to bychom se museli ubytovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme využili ty Velikonoce. Na jeden denně to opravdu málo, to je pravda.

      Vymazat
  4. Ilonko,nádherné fotografie.Do Kutné Hory bych se ráda po letech podívala,byli jsme tam s vnoučatama a ta zatím vyrostla.Dnes jsme na ni z dálky koukali z auta.Jenže nebyl čas na zastávku.Jeli jsme s vnučkou do Humpolce.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já taky po letech. Všude se to vylepšuje 👍

      Vymazat
  5. Krásný čas jste si, Ilonko, na toto město vybrali, moc pěkně jsi K.Horu nafotila, měla bych se tam po delší době zase jednou podívat. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je skvělé, když vyjde počasí. To se pak krásně courá 👍

      Vymazat