pátek 18. února 2022

Zrzavá sada


 V obchodě se mi líbil tento květináč.

Tvar i barva.
 
Rozsvítí trošku tmavší koutek.
 
Až na jaře zasadím zakořeněný potos, půjde do něho. 
 
Zatím má prozatimního nájemníka.
 
 
 
 
A ke konci nákupu jsem narazila na sojové svíčky.
 
Už jich mám pár doma z podzimu i v jiných barvách.
 
Prázdné obaly pak používám zase jako květináče.
 
Takže zrzavá sada.
 


 Mějte pohodový víkend.

 

 Ilona

 

 

12 komentářů:

  1. Ilono, hezký úlovek, opravdu ta zrzavá barva umí rozsvítit. Moc hezky to vypadá i v kombinaci se svíčkou.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje oblíbená podzimní barva, ale na jaro se hodí také ;)
      Krásný začátek týdne.

      Vymazat
  2. Souhlasím, Ilonko! Tahle partička koutek skutečně parádně rozsvítí!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, moc pěkně dekoruješ. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky sladěné, ... a zářivé. :o)
    Ilonko, měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko,krásná dekorace.Občas to chce doma oživit něčím podobným
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, to je pravda. A květináče se mi hodí vždycky.
      Krásný den.

      Vymazat
  6. Moje barvy! Krásný koutek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat