čtvrtek 24. února 2022

Výběr z knihovny

 

  

Z návštěvy naší knihovny.

 Od každého něco.
 
Jaro ťuká na dveře, už se těším, až začnu přesazovat pokojovky.
 
Muškáty mi na zaskleném balkoně letos kvetou celou zimu ;)
 
Herbář lákal krásnými fotografiemi i recepty od Katky Winterové.
 
Ještě dám šanci Třeštíkové, i když minule jsem knihu ani nedočetla ;)
 
A samozřejmě inspirace pro ruční práce.
 




 
Přeju vám klidné dny.
 
Já s dnešními ranními zprávami cítím obavy .....
 
 
Ilona

 

 

 

6 komentářů:

  1. Nádherný výběr!!! Přesně bych si klidně vzala to samé.
    Krásný čas a děkuji z nádherný blog. Ráda chodím na milovat.
    Vše dobré přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Bohunko. Máme stejný vkus ;)
      Přeju poklidný den.

      Vymazat
  2. Ilonko,z těch knižek me zaujaly všechny,ale teď by se mi hodily hačkovane čtverce.
    Take mam obavy.
    I tak hezke a klidne dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, teším se, až nějaký čtverec vyzkouším.
      Přeju prima víkend.

      Vymazat
  3. Já bych potřebovala něco, co by mne vtáhlo do děje, ale zásoby od Vánoc došly a do knihovny nemůžu, neb trčím doma s covidem.
    Z aktuálních událostí na mne jde děs, nečekala jsem, že se dočkám války za humny (protože Ukrajina za humny je - v Ivano-frankivské oblasti, kde bombardují letiště jsme před pár lety byly autem na dovolené...)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak ať jsi brzo fit.
      Přeju pohodový víkend.

      Vymazat