úterý 8. února 2022

Rychlošneci

 

Když vás honí mlsná a najdete v lednici listové těsto.
 
Rychlošneci se skořicovou náplní (stejně jako u estonského kringelu).
 
S čokoládovým posypem. 

Zmizeli opravdu rychle.





Mějte se prima.

Ilona
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 komentářů:

  1. Ilonko, taky je dělávám přesně z důvodu, když mě honí mlsná... Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Šneci se u nás dělají výhradně naslano, sladkou verzi jsem ještě nezkoušela. V těch košíčkách vypadají moc pěkně.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zjistila jsem, že mám zásobu košíčků, tak jsem aspoň něco využila ;)
      Krásnou sobotu přeju.

      Vymazat
  3. Vypadají skvěle. Poslední dobou vše peču v horkovzdušné fritéze a toto by tam určitě také šlo, vyzkouším. :o)
    Ilono, měj krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tak to máš bezva pomocníka.
      Přeju prima dny.

      Vymazat
  4. Ilonko, také je dělávám z listového těsta, aby manžel a syn měli něco ke kávičce. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. A proč ne, určitě jsou skvělí! Skořicí nikdy nepohrdnu...
    Ilonko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Já dělávám šneky naslano a včera jsem pekla z listového těsta takové rulky s česnekovou pastou.
    To je bezva nápad i sladké šneky.Myslím,že vyzkouším,listové těsto máme rádi.
    Ilonko,hezký večer

    OdpovědětVymazat