neděle 17. března 2013

Podložky pro jarní náladu


Pokračujem v jarních barvách.

Zjistila jsem, že zimních podložek ve vínové máme dost, ale v jiných barvách nám chybí.

Chtěla jsem něco veselého, jarního.

Rozhodla jsem se nakonec pro "kytičkový" vzor.

Háčkovala jsem Camillou a háčkem č.3 podle tohoto návodu.

Jen jsem si rozměry upravila podle vlastní potřeby.





27 komentářů:

  1. Á, no to je správná jarní paráda! Už aby to bylo i na trávnících :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jéje, už se těším, za oknem sice sluníčko hřeje, ale je furt pěkná kosa ....

      Vymazat
  2. Ilonko, tak to máš pravdu - k jaru tyto jak dělané. Také jsem si je dělala a také zmenšovala. Původní rozměr byl dosti velký.
    Krásnou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě byl velký i široký, trošku jsem párala, než to bylo akorát ;) Ale jsou hezké, to je pravda.

      Vymazat
  3. Moc moc hezky kiticky mas jarne skoda unas 4 minus .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nic, u nás v noci -11 a teď je na sluníčku mírně nad nulou.
      Ale vidím to na příští dny nadějně! ;)

      Vymazat
  4. Ilonko,
    krásně Ti podložky vykvetly a budou Ti kvést na stole!!!!
    Moc hezké barvičky.
    Jen ta zima - brrrrrrr...
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko,
    moc pěkné háčkování. Krásné barvy. Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, na jaro jsi perfektně připravená, hezký zbytek neděle,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, moc se mi líbí zvolené barvy. Krásné, jarní. Tleskám.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, já s háčkováním taaaak strašně bojuju...:-( Super jarní barvičky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakoukla jsem na blog a obdivuju naopak korálkování ;)

      Vymazat
    2. Děkuju, přijď zase, mám toho ještě hodně v šuplíku:) A já tady rozhodně nejsem naposledy:)

      Vymazat
  9. Ilonko, parádní podložky, úžasná barevnost!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful! and very nice colors :-)

    OdpovědětVymazat
  11. So very pretty and such lovely colors. Best wishes, Tammy

    OdpovědětVymazat
  12. Ilonko,
    koukám, že se taky snažíš to jaro už všelijak přivolat. :-) Moc hezké podložky!

    OdpovědětVymazat
  13. Jejdanku Ilonko, natrafila som na tvoj blog a čo viac na nádherne a ešte aj v mojej obľúbenej farbe podkávovníčky, super, su veľmi krásne. Ale jedna otázočka ...dík za priadnie linku na postup, len mi nejde do hlavy ako si to Ty robila tu poslednú bielu radu keď to maš tak krásne pretiahnuto retiazkovito a v návode je len raz pretiahnuto do hora dlhým stlpcom. Prajem krásne májové dni a už sa aj pridavam k čitateľom Tvojho blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě to přetáhnutí nelíbilo, tak jsem si to upravila a udělala řetízek. Z druhé strany to sice nevypadá až tak hezky, ale to nevadí.

      Řetízek jako ozdobu jsem objevila při háčkování mandaly (http://ilci-taktovidmj.blogspot.cz/2012/07/prostirka-mandala.html) a ráda ho teď používám.

      Děkuju za návštěvu na blogu ;)

      Vymazat