úterý 7. května 2019

Májová zahrádka






  


Pozdní odpoledne na zahrádce.

Roste to, kvete to.

Kytičky, ředkvičky, srandičky.

S větrem ve vlasech, sluncem v zádech 
a nebem nad hlavou.


Užijte si prima volný den.

        Ilona




8 komentářů:

  1. No páni takové jahody!!! U nás teprve začínají kvést a dnešní -4 ukončily všechny naděje na sklizeň ořechů, jahod, rybízu, jablek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, zmrzlí muži letos dorazili v plné síle ....
      Švagrová pochází od JH a vždycky se divila, že máme jahody tak brzo 😉
      Hezký volný den.

      Vymazat
    2. Jé to je náhoda, taky jsem od Jindřichova Hradce :)
      Krásný sváteční den přeji!

      Vymazat
    3. Vlasti, já vím, někde jsem tu informaci zachytila a zapamatovala si, jaká je to pěkná náhoda 😉

      Vymazat
  2. Tak u vás už je opravdu zahradnická sezóna dál. Já se bojím, že dopadnu jako Vlasta -že nám na chalupě taky naděje na úrodu ukončly mrazy. Ale zkontrolovat to pojedeme až za 14 dní, tak uvidíme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že úroda bude, navíc trochu napršelo, snad se sucho zmírní.

      Vymazat
  3. Ještě mi napadlo, když vidím ten záhon česneku, ta jsem si vzpomněla, že loni jsem dostala od neteře z pestozvýhondků česneku a těch pacibulek a bylo moc dobré. Recept ale nevím - dělal to její muž podle receptu od kolegy, který je z Ruska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, o tom pestu jsem už slyšela, určitě to bylo moc dobré.

      Vymazat