čtvrtek 2. května 2019

Májíček do okýnka


Přemýšlela jsem, jak zabavit maroda na prvního máje.

Nakoukla jsem do kalendáře Koloběh od výtvarnice Lucie Čapkové a tam návod, jak si udělat vlastní májíček.

Vzali jsme "co dům dal", na kytičky jsem vyběhla před dům.
 

 Ukotvila jsem klacík do staré nádobky pomocí kamínků.

Mikeš je jako malý sbíral na každé procházce, stále máme na balkoně zásobu.

Obtočila jsem stuhou a jednu uvázala na vrchol.

Aranžovací pěnovou  hmotu jsem ořízla pomocí vykrajovátka, napočila do vody a pak napíchla na klacík.

Pak už jen zapíchat rostlinky.

Ideální jsou větvičky, vydrží déle než sedmikrásky a pampelišky.




Takhle my se bavíme 😉

Hezký den.

    Ilona




 

12 komentářů:

  1. Hezká tvůrčí zábava!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. jej to je milé...dúfam, že maród sa má už dobre.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, moc se vám povedla!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Helenko. Snažili jsme se ;)
      Hezký den.

      Vymazat
  4. hezká dekorace a Mikeše výroba určitě zabavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je bohužel ve věku, kdy je tablet velké lákadlo, tak se snažím i o jinou zábavu ;)
      Hezký pátek.

      Vymazat