středa 29. února 2012

Slepičky


Jaro nesměle ťuká na dveře a my jsme se konečně doma pustili do výměny zimní výzdoby za jarní.

Slepičky vznikly na keramickém kurzu, jedno z mých splněných přání.

S hlínou jsem pracovala poprvé, je to znát.

K dokonalosti to má fakt daleko, ale já jsem spokojená, že jsem si mohla vyzkoušet zas něco nového.




.

6 komentářů:

  1. Ilonka, jsou perfektní. A když si člověk něco udělá sám, má z toho určitě velkou radost. Krásný den, u nás už skoro jarní ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ilčo,
    přání si má člověk plnit ;-)
    A když ještě z nich vzejde velikonoční dekorace , tak to nemá chybu !

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, ty jsou perfektní a originální, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, jsou kouzelné, moc se povedly!
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, já myslím , že jsou dokonaléééé!!! Nevidím jedinou chybičku!!! Měj se krásně...Radka:o)

    OdpovědětVymazat