úterý 7. února 2012

Pirát


Včera jsme přišli po týdnu nemoci do školky a čekala nás zpráva, že dnes dopoledne mají děti karneval.

Tak rychle vymyslet nějakou masku, aby bylo dítko ochotné si ji obléknout.

Zvažovala jsem nějaké zvířátko - zajíčka, pejska - nebo piráta.

Nakonec jsem odpoledne udělala pirátský meč z lepenky a barevného papíru, na tričko našila lebku z filcu (zkřížené hnáty už jsem nestihla), vytáhla pásek s lodičkama a babička zapůjčila šátek na hlavu. Škoda jen, že neměla jinou barvu.

Největší úspěch měl meč, doma s ním šermoval až jsem měla obavy, aby vydržel do karnevalu :o)

Do školky neohroženého piráta samozřejmě doprovázel nerozlučný kamarád medvídek, ode dneška pasován na medvěda pirátského.



.

10 komentářů:

  1. Mikeš pirát,
    je z toho všeho vyjukaný ;-)
    Ještě, že má ochránce medvěda pirátského :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeho první karneval, nevěděl pořádně, co ho čeká. Navíc pořád bojujeme s nechutí chodit do školky. Takže pomazlit s medvědem a hurá do třídy ;)

      Vymazat
  2. Takový roztomilý pirátek!!! Moc hezké! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. No jasně, šikovná mamka si vždycky poradí! Moc mu to sluší, Ilonko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný je, bobek, jak stojí v té šatničce, má v očích snad všechno, zvědavost i obavy. Užil si nakonec (i přes tu nechuť chodit do školky)? Kostým perfektní, přesně takové mám taky ráda, co dům dal + mateřská/otcovská invence bonusem. Děsí mne ty z hračkářství, snad i proto, že jsme takové jako děti s bráchou nikdy neměli:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad si to užil, povídal, že tancovali a to on rád trdluje ;)
      Masku bych vymyslela lepší, být víc času, ale i tak to bylo dobré (podle mě. Prcek měl i pirátské slipy, tak byl spokojený :o)

      Vymazat
  5. Potkat takového piráta, bez řečí hned vysypu peněženku ;). Skvělé!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko moc děkuji za komentář na mém blogu.Každá nová návštěva mě potěší!
    Koukám,že jsi mamka činu,která si poradí v rychlosti i s maskou.
    Krásný sobotní večer,Alča.

    OdpovědětVymazat