pátek 3. února 2012

Něco sladkého na nervy

To je zase den ...

Pračka plná špinavého prádla a vody se zasekla a signalizuje, že je ucpaný odtokový kanál. No ja, sežrala mi (omylem danou do prádla) háčkovanou jablíčkovou podložku a teď mi ji vrací po částech.

Myčka plná špinavého nádobí (další se kupí na lince) se zasekla a signalizuje, že zablokovala přívod vody, páč někde ta voda uniká. Odtáhla jsem ji zpod linky a naštěstí je sucho, tak uvidíme.

Nemocné dítko je nebývale protivné. Bohužel k němu jsem žádný návod nedostala, takže nemůžu přesně definovat, co signalizuje. Ale není to těžké uhodnout, že :o)) Být týden zavřený doma a nudit se jen s mámou ;)

Při pohledu na události dnešního dopoledne jsem se rozhodla pro něco rychlého sladkého, ať si obalíme nervy.

Našla jsem ve své sbírce recept na rychlé muffiny a trochu je přizpůsobila tomu, co jsme měli doma.

Rychlé muffiny s jogurtem

250 g hladké mouky
150 g cukru
1 vanilkový cukr
1/2 balíčku prášku do pečiva
1 vejce
1 bílý jogurt (dala jsem 1 skleničku z jogurtovače, cca 200ml)
10 lžic oleje
hrst kandované citrusové kůry
trochu mléka na rozředění

Polevu jsem udělala z dutého čokoládového vajíčka 100g + cca 60g kysané smetany + trocha mletých oříšků

Pekla jsem na 160 cca 18min a musím uznat, že se povedly, půlka už je pryč :o)

Hezký víkend všem !



.

5 komentářů:

  1. Opravdu skvělý pátek,já měla podobný,recept na muffiny jsem opsala určitě vyzkouším. přeji hezký den,lepší než pátek.JanaV.

    OdpovědětVymazat
  2. ILONKO, TAK JSTE SI ASPOŇ POCHUTNALI.
    U NÁS DNES ZAS NEBYL POCHVÁLEN OBĚD.
    PŘÍJEMNĚJŠÍ ZÍTŘEJŠÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle kalamity "miluji". A většinou chodí ve skupinách...
    Doufám, že sis dala dost těch muffinků, Ilonko!
    Klidný večer, zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat