středa 17. února 2021

Nasněženo

 


 

Poslední dny panovalo super zimní počasí.

Konečně i u nás vydržel sníh déle než dva dny a mohli jsme si ho pořádně užít.

Boby, běžky, brusle nebo jen procházka s koulovačkou.

Rybník i laguna byli plné hokejistů a krasobruslařů.

A labuť na Bečvě byla atrakcí pro ty nejmenší.





 




A někdy je to i se sluníčkem, to je teprve paráda.

Bečvu už jsem neviděla dlouho zamrzlou.

Místy byly zamrzlé úplné peřeje, krása.




Tak ať vám to pěkně sviští.

Ilona





 

 

 

 

 

6 komentářů:

  1. No je to velká nádhera! Předpokládám, že teď i u vás taje...
    Ilonko, i tak měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, u řeky je ta zima kouzelná. Připomíná mi to naši Berounku :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Já se radovala v pondělí, z nádherného slunečně - zmrzlého dne, ale ještě víc se raduju dneska. Sluníčko, teplo, zpívající ptáci a do toho vyhrávající kapky v okapu z roztávajícího sněhu! To je pro mne jak znovuzrození po těch šílenej a dlouhejch šedivejch mokrej dnech.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, krásné fotky. 👍 Je báječné, že si děti mohly alespoň na pár dnů užít pravou a nefalšovanou zimu. ❄❄
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zasněžená krajina.Zima se vydařila,ale dnes mě sluníčko už naladilo na jaro.Ale je pořád ještě polovina února,tak se nechci radovat předčasně.
    Ilonko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Letos nám zima sněhu opravdu dopřála. A teď nám zas dopřává jarní sluníčko. V neděli jsme ještě v mínus 6 šlapali ve sněhu a dneska jsem viděla cestou z nákupu kvést krokusy :)

    OdpovědětVymazat