středa 3. února 2021

Jak na jaře

 


 

Teď nám za okny prší, ale ještě nedávno bylo azuro.

Samozřejmě jsme počasí využili k procházce a opět kolem Bečvy ;)

Na cyklostezce cyklistů jen po málu, spíš lidé po procházkách jako my.

 


 
Cyklostezka vede podél Rožnovské (30,8 km) i Vsetínské (56,8 km) Bečvy až k soutoku s řekou Moravou (cca 70 km).
 
Cestou se můžete kochat krásnou přírodou, navštívit zajímavá místa jako skanzen v Rožnově, Velké Karlovice, Hranickou propast, jeskyně, lázně Teplice nebo zámky v Hustopečích nebo Tovačově, je toho spousta ;)
 
Naše oblíbené cíle.


Počasí jako na jaře.

Některé stromy už maji pupeny.



 

Užijte si prima večer.

Ilona




4 komentáře:

  1. Ilonko, u nás to vypadá podobně. Po sněhu ani památky. Do včerejška pršelo, dnes se občas ukázalo sluníčko.
    Krásné fotky s azurovou oblohou.👍👍👍 Zaujaly mě stromy obrostlé jmelím.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilono, hezké fotky.. U nás bylo dneska střídavě oblačno (procházku jsem trefila zrovna na to oblačno, svítilo až když jsem si po návratu ohřívala oběd). Včera ani nevím - měla jsem takový fofr v práci, že jsem ani paty nevytáhla ... (doslova, protože dělám na HO) Od PC jsem vstala až po sedmé a to už byla tmaa nikam se mi nechtělo...

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko,krásné fotky.Opravdu z nich na mě dýchlo jaro.U vás už není vůbec sníh,ale u nás za poslední dva dny rychle mizí.Uvidíme,co nám přinesou další dny.Jaro se ale blíží.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, díky za krásnou procházku. Kochám se fotkami. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat