sobota 5. prosince 2020

Střípky z adventu

 




 I my jsme si adventně nazdobili domácnost, umotali svíčky z včelího vosku, vytáhli loňský betlem, kde je na každý den  nějaká postavička a dokonce si užili i jeden den se sněhem.

Dnes je venku opět jako na jaře (ale bez sluníčka).

Na náměstí máme stromek a asi šest budek, to je celý vánoční trh.

Ale jsem ráda, že v jedné z nich opět prodávají výrobky postižených ze sdružení Most k životu.

Každý rok si u nich něco koupím a letos tak mám nového velkého anděla.

 
 
 








 

Užijte si prima víkend.

Ilona

 

4 komentáře:

  1. Krásné fotky, prostě příjemný příspěvek. Anděl je moc hezky. Určitě bych u takového stánku taky neodolala a peněženku vytáhla.
    Hezkou druhou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,krásné adventní fotografie.Také mám něco nafoceno.Svíčky jsou zajímavé,já si je kupuji vždy na vánočních trzích u nás.A dnes jsem četla,že snad i budou.Andělíčků doma pár mám.
    Dnes u nás bylo také na jaře,11 stupňů a tak jsme se jeli podívat na dva betlémy.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, s tím sněhem vypadá vše tak pohádkově. Anděla sis vybrala krásného, také ráda nakupuji z chráněných dílen, nebo od dětí z dětského domova. Kde se dá koupit sada na tvoření svíček?
    Přeji hezký adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, prima adventní víkend. Já ho tentokrát rozdělila mezi práci, návštěvu u syna a pečení. A protože bylo hezky, tak i na krátkou procházku, ale jednom tady u nás na sídlišti. Do centra sice láká vánoční výzdoba a atmosféra, ale trochu mne odrazuje množství lidí...
    Hezké další adventní dny

    OdpovědětVymazat