pátek 25. prosince 2020

Přání pomocí zentagle

 

Krásný sváteční den!

Štědrý den je za námi, je více klidu

a na řadu přišlo i nevánoční tvoření.

Přání k narozeninám.

Zvolila jsem oblíbenou techniku zentagle.

Kreslit se dá i při pohádce a upíjet káva, uzobávat cukroví.

Prostě relax.

Modrá barva, ať se odliší od těch vánočních - třeba červené nebo zlaté.

A taky bude ladit s dárkem.

 

Použila jsem obyčejný papír na poznámky.

Stačí nakreslit nějaký motiv (pinterest je oblíbený zdroj inspirace),

vybarvit podle libosti a pak jen nalepit na tvrdou čtvrtku a je to.


Přeju vám krásné vánoční svátky.

Ilona

 

 


 

9 komentářů:

  1. Ilonko, přání vypadá skutečně perfektně!
    Užij si sváteční den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ilono, krásné přáníčko. U nás bývá dopoledně na Štědrý den hektické, protože zdobíme stromeček a balíme dárky. Asi abychom měli adrenalin - každý rok si říkám, že aspoň ty dárky zabalím předem (stromeček staví a zdobí manžel se synem, tak tuto část příprav neovlivním ;-)), ale vždycky skutek nakonec uteče :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak snad jste si další dny odpočinuli.
      Krásný večer.

      Vymazat
  3. Někde mám stažený e-book jak na tenhle způsob kreslení, ale ještě jsem do něj ani nekoukla, pořád mám spousty jiných zájmů kolem ;-). Ale máš to hezký!

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, to je moc krásné přání. Měj i další dny v pohodě a klidu.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné a zajímavé přání.To bych vůbec nesvedla a jak jsem ráda vždy kreslila.Teď se ani nepodepíšu.Jsem ráda,že mohu aspoň háčkovat.

    OdpovědětVymazat