čtvrtek 10. prosince 2020

Kdopak mi to loupe perníček?

 

Takovou krásnou chaloupku dostal Mikeš o víkendu k svátku od kamarádky.

 Sama ji zdobila.

Mikeš si ji moc přál.

Loni jsme koupili v IKEA a doma zdobili, ale letos jsme to nestihli.

Takže nadšení veliké.

Těšil se, až se do ní pustí ... no moc z ní už nezbylo ;)



A já si na chuť uvařila horkou čokoládu se špetkou chilli a šlehačkovou peřinkou.

 Do kastrolku jsem nalila asi 100ml šlehačky a 250 ml mléka a v tom rozpustila tabulku vysokoprocentní hořké čokolády.

Dochutila jsem špetkou skořice a chilli.

A zbytek šlehačky nahoru.

 Mňam.


Krásný (aspoň u nás) zasněžený večer.

Ilona

 

12 komentářů:

  1. Ilono, namlsala jsi mne na horkou čokoládu. Ale mám tu konev čaje, tak až jindy, no :).
    Hezké zimní dny

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, alespoň jedou za advent horkou čokoládu dělám, ale letos ještě nebyla...
    A perníček - no tuším, že by byl si chaloupku ledaskdo oloupal :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, ta chaloupka je krásná. S čokoládou jsi mi nadělala chutě. Jednou jsem měla hořkou čokoládu s čili. Nebe v puse. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se to s tím kořením nesmí přehnat.
      Naposledy byla echt pálivá :D

      Vymazat
  4. Krásná chaloupka, dívka je moc šikovná.
    Horkou čokoládu mám ráda,zkusím přidat skořici,chilli nemusím.
    Ilonko,hezké předvánoční dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, skořici nebo vanilku, jen ať to voní a chutná ;)

      Vymazat
  5. Ilonko, horkou čokoládu bych si dala hned. Asi dnes i raději než svařák. A to ho mám opravdu moc ráda.
    Chaloupka byl pěkný dárek :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkujeme. Na čokoládě poslední dobou "ujíždím".

      Vymazat