úterý 19. března 2019

Medvědí česnek opět na scéně

Medvědí česnek opět na scéně. 

Zatím jen pár lístků do pomazánky z cizrny.

Je moje oblíbená.

Jednoduše rozmixujete cizrnu z plechovky s medvědím česnekem, můžete přidat sůl nebo další (ideálně) jarní bylinky.

A hotovo. 

Dávám jen pár lístků, česnek má opravdu sílu.
 



Krásný den.

      Ilona



6 komentářů:

  1. Skvelá nátierka ... Ilonka, inšpirovala si ma ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ten medvěcí česnek budu muset koupit - v lese bych ho nepoznala (a narvala si místo něj do pomazánky nějaké jiné lupení). Já o něm přes padesát let svého života neslyšela - obejvila jsem ho až díky blogům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to listy podobné jako konvalinka, ale pokud ho promneš v prstech (nebo ochutnáš), jdou pak cítit česnekem ;) Myslím, že se vyskytují spíš v listnatých lesech.

      Vymazat
  3. Medvědí česnek, o tom si můžu nechat jen zdát, ten u nás neroste. Tiše v dobrém závidím :)
    Ilonko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naši měli česnek pár let i na zahradě, ale pak nějak zmizel ....
      Mě tu chybí zase borůvky, ty tu nemáme 😉 lužní lesy, no, tak to tu voní česnekem ....
      Hezký den

      Vymazat