středa 21. listopadu 2018

Falešná humrová pomazánka



Ve své oblíbení knize H2O a tajná vodní mise od Petra Stančíka objevil Mikeš recept na falešnou humrovou pomazánku.

Miluje ryby a mořské plody, v kuchyni pomáhá, takže ho to nenechalo chladným.



Postup je opravdu jednoduchý, akorát pro děti.

Jen jsem dala té citronové šťávy více.

Pomazánka Mikešovi chutnala, jen se pořád ptal, jestli opravdu chutná jako pravá humrová :o)

Přiznávám, že nevím.

Tu z humra jsem nikdy nejedla.

Hlavní ale je, že se pomazánka ujala a množství stačilo i druhý den na svačinu. 

Prý ji musíme dělat častěji ;)



Užijte si krásný večer.

             Ilona






4 komentáře:

  1. Já tuhle, resp. podobnou pomazánku znovuobjevila nedávno, když jsem řešila, co s konzervami strouhaného celeru a mrkve v Brandnooz boxu. Pomazánku jsem dělala z Lučiny, s majonézou (a jogurtem) jsem vyrobila cosi jako salát.... Ovboje mi chutnalo. Ze syrových surovin to bude určitě ještě lepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to není nic nového, taky jsem na ni už dávno zapomněla.
      Z lučiny je určitě zdravější než s majonézou.
      Jsem ráda, že dítko jí zeleninu, jak roste, začíná to pokulhávat ;)

      Vymazat
  2. Ilonko, dělám ji, s česnekem, což tedy vylučuje její použití jako svačina mezi lidi :o)
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s česnekem je to určitě zas o něco lepší, ale máš pravdu, ne mezi lidi ;)
      Hezkou neděli, helenko

      Vymazat