pátek 30. listopadu 2018

Čajový adventní kalendář


Adventní kalendář pro Mikeše je nachytaný, kapsičkový jako každý rok.

A letos poprvé mám jeden i já.

Čajový.

24 sáčků, na každý den jeden.

Barevné, voňavé, s básničkami.





  
Moc se těším.......

Krásný večer.

               Ilona 


 
 

8 komentářů:

  1. Ilonko, čajový kalendář jsem ještě neviděla, to je bezva nápad :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, je to fajn, ochutnám aspoň různé druhy a je se na co těšit.
      Hezký advent.

      Vymazat
  2. Adventní kalendář od Sonnentoru jsem měla myslím loni, čaje byly výborné!
    Tak příjemné popíjení, Ilonko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju ;) Zatím mi chutnají.
      Hezký podvečer.

      Vymazat
  3. Ten mám taky :-D. A ještě dva další (adventní kalendáře jsou pro sběratele žně - 24 čajů v jedné krabici - každý jiný....). Sonnetor už je dělám hodně dlouho a má sáčky opravdu i číslované (další firmy mají jen číslovaná okýnka, uvnitř jsou čaje z jejich produkce, bez čísel).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mám letos premiéru. Číslované sáčky mi vyhovují i většina chutí. Je to takové těšení se 😉

      Vymazat
  4. Páni, to je super! Letos ho musím mít taky. :-)
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat